HTML

DJTZs

Az életünkről, tapasztalataimról, élményekről, magunknak és akit még érdekel

Friss topikok

  • dorkus: lehet matracon is feküdni.a hideg padló nem ajánlott, a megfázás miatt. de lényeg az elhatározás m... (2014.02.14. 14:30) ami (ez egy nagyon specifikus altatós bejegyzés)
  • brocsi: Julcsi nagyon szep. Es milyen jo lenne, ha megorizhetne az elvarazsoltsagot. (2013.10.17. 22:16) Julcsi 6
  • eborcsa: Hát tényleg EZ AZ!!! Próbálok emlékezni innen a kertnélküli hat fokból:) (2013.05.12. 22:10) EZ AZ!
  • Popimami: de jól néz ki!!!! (2013.03.19. 11:09) költözést követő napokban...
  • Popimami: á! akkor is jó:)! (2013.03.19. 10:58) szöveg

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

15hónapos (1) 2 (1) 2008 (1) 2 hetes (1) 2 hónapos (1) 33 (1) 36 (1) 3 hetes (1) 3 hónapos (1) 4 hetes (2) 4 hónapos (1) 5 (2) 56pizsama (1) 5 hetes (1) 5 hónapos (1) 7 hónapos (1) a (1) ada (1) adáék (1) adatok (4) advent (2) agresszió (3) ágy (2) alku (1) áll (2) állatkert (8) álom (6) altatás (16) alvas (1) alvás (61) ambivalencia (1) anderson (1) anett (2) anna (1) antibiotikum (2) anyaság (2) apa (2) aquaticum (1) arcüreg (1) arcüreggyulladás (1) autó (3) autók (1) avas (2) babakocsi (1) babázás (1) balaton (2) balatonszemes (2) balatoszemes (1) baleset (1) ballagás (1) bank (1) bankautomata (1) bankfiók (1) barátok (2) barni (1) batarita (2) becsíp (1) bejgli (1) bence (1) benedek (1) beszéd (34) beszoktatás (1) betegség (10) betű (2) betűk (2) bicikli (4) biciklizés (2) bigos (1) bili (1) blog (4) boci (1) bölcsi (6) bolcsőde (2) bölcsőde (7) bölény (1) bor (1) borsó (1) borz (1) botanikus (1) bringa (9) budai vár (1) budakeszi (1) bükk fennsík (1) buli (3) burger king (1) butoh (2) bútorok (1) cipőkötés (1) család (1) családi találkozó (1) csello (1) csibész (2) csikó (1) cukiság (1) cumi (2) debrecen (1) decathlon (1) depresszó (1) dícséret (1) dilemma (1) dili (1) díszbusz (1) dodzsem (1) döme (1) dömper (1) dorka (1) dupló (1) dvd (2) ébredés (1) egészség (3) egyedül (1) egyenes (1) együttműködő kommunikáció (1) egy hetes (1) egy hónapos (1) einstürzende (1) éjszaka (2) elalvás (1) elefántról (1) élet (40) életérzés (1) életmód (1) elsa (1) emk (1) emlékezés (1) emőke (1) éneklés (1) energia (1) éntudat (1) épít (1) építés (1) erdő (1) érzések (3) esernyő (1) esés (1) eső (1) este (1) esztergom (1) étel (2) evés (15) éves (1) évforduló (2) félelem (1) felismerés (1) felkelés (1) fenyegetés (1) feszültség (1) film (4) fodrászat (2) fog (6) fogak (1) fogaskerekű (1) főzés (4) függőség (1) fül (1) fülfájás (1) fúrás (1) fürdés (3) fürdetés (2) furulya (1) furulyás palkó (1) futóbringa (1) füvészkert (1) gánt (1) gazsiék (1) gepárd (1) gyaloglás (1) gyerek (1) gyerekek (2) gyerekfilm (1) gyerekkönyv (1) gyereknevelés (2) gyermekágy (1) gyertya (1) gyógyszer (3) gyógyszerész (1) gyógyulás (2) györgyi (1) hajvágás (1) halál (2) hálózsák (1) hang (1) hanga (5) hangulat (1) hányás (3) harmadik (1) három (1) háromgyerek (1) hasfájás (1) háti (1) hat éves (1) hat hetes (1) ház (1) házassági (2) házassági évforduló (1) házi (1) hétvége (1) hidvég (14) higany (1) himalája (1) hinta (1) hiszti (5) hit (1) (3) hókotró (1) homeopátia (1) hordozás (3) hozzátáplálás (4) húsvét (4) ian (1) idegállapot (1) idegesség (1) idill (1) idő (3) időjárás (1) ifjúsági (1) ikt (2) ilona (1) indulat (1) írás (1) iskola (1) jancsi (1) jános kórház (1) jár (1) járás (3) játék (18) játszás (8) játszótér (6) jethro (1) jogosítvány (1) jogsi (1) juju (1) julcsi (59) julcsi6 (1) julcsi beszéd (16) julcsi portré (1) juli (1) julinéni (1) kaka (2) kakilás (1) kaláka (1) kaláka fesztivál (1) kamaraerdei (1) kamaraerdő (1) kányádi (1) karácsony (2) kecske (1) kendő (2) kerékbár (1) keresés (1) kert (1) kétgyerek (1) kettesben (3) kettő (1) két hónapos (1) kiabálás (1) kiborulás (2) kirándulás (5) kisbaba (1) kiss (1) kistestvér (1) kisváros (1) kiütés (1) kőhegy (1) köhögés (3) kommunikáció (1) koncert (3) kondorosi (1) könyv (1) könyvhét (1) könyvtár (1) Kopp Mária (1) kórház (1) körhinta (1) környék (1) koszorú (1) kotor (1) közlekedési (1) közmondás (1) kő hegy (1) kritika (1) krudy (1) Krúdy (1) krúdy (3) kupa (1) labirintus (2) lakás (1) lakópark (1) láz (2) lázmérő (1) la fura del baus (1) lélek (5) léna (5) Léna (6) lóci (1) lonci (1) lőrinc (1) lovcen (1) luxemburg (1) mácsai pál (1) magasság (1) mama (1) margitsziget (1) másféléves (1) masni (1) mászás (6) megszállottság. (1) meló (1) méretek (10) mese (4) mesekönyv (1) mesélés (1) mézeskalács (2) mikulás (2) mindenszentek (1) miskolc (10) montenegro (3) motor (2) mozdulat (1) mozgás (7) munka (8) múzeum (2) mv (1) nádas (1) nagykálló (1) napirend (4) napjaink (2) nátha (2) négy éves (2) nehézség (1) német (1) nevelés (3) nevetés (1) névnap (1) nézelődés (1) nokedlivel (1) nov1 (1) np (1) nyár (1) nyaralás (4) nyílt nap (1) oltás (4) öltözés (3) öltözködés (2) olvas (2) olvasás (2) önállóság (1) opel (1) őrangyal (1) orrszívás (2) orvos (5) ősz (1) ottalvás (1) ovi (6) óvoda (24) óvodászsák (1) óvónéni (1) pakolás (1) paks (1) para (1) park (1) perast (1) péter (1) pihenés (1) pilinszky (1) pilis (1) piliscsaba (2) pislogás (1) pista (1) portré (1) privát (2) probléma (1) program (1) pszi (2) psziché (2) pwc (1) rajz (1) rajzolás (2) reggel (1) rend (1) repülés (1) ricsi (1) rokonok (2) rombolás (1) rózsa (1) rózsaszín (1) rügy (1) ruha (1) ruhák (1) sajóhidvég (2) sárkány (1) seb (1) sebészet (1) séta (5) sétálás (1) simon (3) sírás (4) spari (1) sport (1) sportválasztó (1) strand (1) sütés (1) szabó (1) szám (2) számok (2) számol (3) számolás (6) szánkó (1) százszorszép (1) szemes (3) szemlélet (1) szépség (1) sziget (2) szilveszter (1) szobatisztaság (7) szódabikarbóna (1) szomorúság (1) szoptatás (18) szorongás (1) szülés (4) születés (6) születésnap (20) szülői (1) szürreális (1) tábor (1) tájfutás (2) tánc (5) táncterápia (2) tangó (1) tanya (1) táplálkozás (1) tavasz (3) tchoupi (1) tehetetlenség (1) tél (2) télapó (1) telefonálás (1) telfölös (1) telki (1) temető (1) terhesség (4) tesók (3) testvérek (10) tevékenység (2) tevékenységek (1) tömeg (1) tomi (60) tomi beszéd (30) tomi krudy (1) tomi krúdy (1) tootsie (1) torta (3) triatlon (1) tropicarium (1) tud (1) tull (1) túra (1) túrázás (1) türelem (1) türelmetlenség (1) tv (2) ügyelet (1) ül (1) unicredit (1) úszás (3) uszoda (1) utazás (6) vadaspark (2) változás (1) várandósság (3) varró dani (1) vásárlás (1) vasúttörténeti (1) vélemény (1) vera (1) vers (4) verseny (1) veszekedés (2) vezetés (2) vicces (10) video (1) viszgálat (1) vonat (1) weöres (1) weöres sándor (1) yonderboi (1) zene (1) zoé (1) zoli (3) Zoli születésnap (1) zombi (1) zs (1) zsiráfborjú (1) zsuzsi (14) Zsuzsi (5) zsuzsi beszéd (2) Zsuzska (1) zuhanás (1) Címkefelhő

2008.04.10. 21:54 dorkus

válasz

Címkék: betegség lélek julcsi

Köszönöm a bíztató szavakat! Julcsi tényleg meg fog gyógyulni, nekem meg igazán kéne ebben hinnem, nem csak mondanom, meg írnom.

Orsi kérdésére válaszolva: Zoli a nagyágyon volt és már aludt. felmerült bennem, hogy felkeltem hogy beszámoljak aggodalmamról, de végül jobbnak láttam, írni, mint beszélni.. egyébként tényleg segített valamennyit...

A felvetett gondolatra, hogy én betegíthetem meg Julcsit, vagy legalábbis betegen tarthatom: Kb. 2 hónapja volt egy hirtelen felismerésem ezzel kapcsolatban, nagy büszkén fel is hívtam a sógornőmet azonnal, hogy hopp, rájöttem, szerintem én nem hagyom Julcsit kigyógyulni a náthából. Akkor úgy éreztem, ezzel a felismeréssel el is engedtem ezt a dolgot, aztán hamarosan Julcsi beköltözött a gyerekszobába, és együtt aludtak már Tomival. viszont nem gyógyult meg, hiába tűnt úgy, hogy elengedtem.

Pillanatnyilag nem tudom mit gondoljak erről a dologról. abban biztos vagyok, hogy van benne ilyen komponens, azt ugyanakkor nem hiszem, hogy tisztán ilyen eredetű volna. Megoldást meg főleg nem tudok. Merthogy ezeknek a dolgoknak az egyik legfőbb tulajdonságuk, hogy erőltetni, akarni nem lehet. Nem lehet akarni az elengedést, akarni a nem akarást, akarni a lazaságot, a nyugodtságot. hanem ez csak indirekt módon működik. Az indirekt mód működéséhez pedig valamiféle kiszakadás, kizökkenés szükséges. Ennek módját sem látom.

volna még néhány gondolat, most azonban mennem kell Julcsihoz :-) egyébként önmagában ezek leírása is sokat segít, párbeszéd még többet. most tényleg mennem kell.. Julacs egyébként kb. úgy van, mint pár napja. viszont mozgásban rohamosan fejlődik :-)

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dorkus.blog.hu/api/trackback/id/tr25420491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adda 2008.04.11. 08:20:25

el kéne menned csongorhoz, õ is mindig a feleségérõl veszi le a rontást, ha a gyerekek betegek:)
kriszta, te miért vagy bezárva???
amit írtál, abban tényleg lehet valami, mint ahogy dorc írta is már régebben, viszont azért azzal vigyáznék, hogy egy anyának azt írjam, "te betegítetted meg a gyereked". nem hangzik jól;).
én meg azt figyeltem ki, ha elbizakodott vagyok, hogy mennyire jól megy minden, és milyen egyszerû, akkor jön egy betegség, mintegy észheztérítésképpen. hogy meg tudjuk becsülni azt, ami jó.

Rebeka 2008.04.11. 09:15:10

jaj, jaj,azt nem írtam, hogy az édesanyjától betegszik meg a gyerek...huh, valószínűleg nem írtam egyértelműen. Arra gondolok, hogy ha az anyuka kiegyensúlyozott, a gyerekek is azok, ha bánatosak, a gyerek is átveszi, s van egy Bert Hellinger nevű pasas, aki arra specializálódott, hogy családokon belül figyeli, hogy a gyerekek a szüleitől milyen terheket vesznek át, pusztán szeretetből. Nem az anya az, aki tesz valami rosszat a gyerekkel, henam a gyerek az, aki látva, érezve édesanyja lelkét, segíteni szeretne. :-) Szerintem ez önmagában csodálatos dolog, csak figyelni érdemes, hogy a gyerekek érezzék, a szüleik élete nem az övék. Hogy miért vagyok bezárva? Nekem is kisbabám van, egyedül nevelem. AZt vettem észre, minden anya egyedül neveli a gyerekét, mert a férjek valahogy elfoglaltabbak, mint az nekünk nőknek jól esne, tudom, van, ahol lehet számítani a nagymamára, barátokra, nekem a helyzetemből adódóan ez nem lehetséges, s éppen ezért kellett szembesülnöm már a legelején azzal, hogy a kisfiam akkor érzi jól magát, ha én is. :-) Dorka soraira, miszerint nem látja még a megoldást...:-) én sem, de ha már az ember elkezd egy kicsit magával is foglalkozni a gyerekek mellett, talán tisztulhat a kép. Nem tudom, én is inkább csak remélem. A betegségekre visszatérve egy pillanatra, nem tudom, mennyire ismerős nektek (többes számot írok, mert Adda is szóva elegyedett velem, amit köszönök szépen), tehát ismeritek-e Rhüdiger Dahlke könyveit? Fejből nem tudom, mi lehet a tüdő, vagy a légúti megbetegedés lelki helye, az rémlik, hogy a kommunikációnak, a kifejezésnek. De most is azt gondolom, hogy Julcsi még nem a saját megoldatlan problémáját hozza le testi szintre. Kérdeztem a gyerekorvost, mit tegyek, ha a babám beteg, s egy nagyon találó, bár számomra nem éppen orvosi választ adott: "SZERESSEM". (mintha nem szeretném eléggé, mindenesetre, ha beteg Manócskám, akkor egész nap kézben van, s nem is csinálok semmit, fut a lakás, hogy hátha erre gondolt a doki :-))))) Mégegyszer köszönöm, hogy érdemben foglalkoztatok a soraimmal. :-) Minden jót Mindőtöknek.

ada 2008.04.11. 11:21:29

Nem tudom, Dorka hogy van vele, de én nem szeretem azokat a kommenteket, amikkel tökéletesen egyetértek. Azt hiszem, bosszant, hogy valaki leírta helyettem:DDDD.
Bocs R., ez tényleg csak vicc volt:)
Én még az egyedülálló üggyel is egyetértek, kíváncsi vagyok, D. mit gondol errõl.
Tök jó lehet ez a gyerekdoki, aki szeretet ír a receptre, talán én azt írnám, hogy JÓL SZERESSE (ne befosva, ne túlaggódva, ne bálványozva, viszont figyelõn, melegen, engedékenyen, elfogadva, stb, - az az igazán nehéz:).

sari 2008.04.11. 15:00:26

Nekem a gyerekorvos (Feri bácsi) annak idején azt mondta, ha beteg a gyerek, az édesanya is beteg, őt is kell gyógyítani!

Orsi 2008.04.11. 16:26:30

hm, nekem ez az utsó bejegyzés nagyon megdöbbentő. majd igyekszem erre figyelni, ha egyszer lesznek gyerekeim. mondjuk az furcsa volt, h amikor legutóbb 2 hete nővérem kisfia lebetegedett, én voltam az egyetlen aki csüt.este észrevette, h a gyerekkel vmi nem okés, fáradékony, nyügis, bújós, túl meleg a teste, noha a lázmérő nem mért lázat. 2 nap múlva kijött rajta a bárnyhimlő. ugye nem én betegítettem meg :-)
süti beállítások módosítása